Wedrowki poczty

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 08:45:28 MET

Wczoraj wyslalem list do listy pecet.pl, doszla - bo otrzymalem ja zwrotnie
po ok. godzinie. Po ok 4 godzinach dostalem ja jeszcze raz z komunikatem
"returned mail :warning: cannot....." Tresc wykazala, ze list wedrowal po
roznych pecet.costam w USA, kilka razy probowal sie dostac do pecet.angel :-),
wracal do pecet_at_...pl, do mnie (nie wchodzac) i siup do Ameryki. tak w kolko z 4 godziny.
Co na to powiedza specjalisci od proponowanego cennika NASK ???????
Ile razy zaliczyl taryfe zagraniczna?

Ciao
Bogdan