moje 'ale' do NASK'u

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 21:14:17 MET

mariusz_at_gnom.nask.waw.pl (Mariusz Ostrowski) wrote:

[ciach, ze pracowales w sylwestra grrrr..., ja tez. i co z tego ?
 ze sie wkurzasz, i krew cie zalewa na te oczerniny]

>.... , ale mimo to z ta firma sie identyfikuje.
[...]
>wkurza, jak rowno za "gumisiami" i wy wszyscy dajecie mi rowno prosto w twarz.
[ciach]

>Pozdrawiam wszystkich - lubiacych nas(k) i nie,

> Mariusz Ostrowski mariusz_at_nask.pl

ja do ciebie, i do twoich kolegow po fachu nic nie mam. mam swoje 'ale' do
nask, ktorej reprezentantem jest P.Hofmkol. Bo jak widac twierdzi on
ze cennik jest wspanialy, podczas gdy jeszcze okolo roku temu twierdzil
ze cennik u rushich jest porypany, a teraz u siebie mamy mniej wiecej to
co oni. tylko o to mam pretensje.

to na razie i pozdrawiam,