Re: Co sie dzieje z domena gov.pl ?

Autor: Jacek Szamrej (JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 12:55:38 MET

> URM ma doskonale lacze ... 9600 do CUP-u ktory rowniez ma doskonale lacze
> 9600 do NASKu. Mysle, ze to nie ma szans dzialac. Wiem, bo pracowalem w
> URM-ie cale trzy miesiace. Poza tym ze wzgledow bezpieczenstwa oni nie sa
> zainteresowani dostepem do Internetu. Moze za pewien czas cos sie zmieni.
> Ale problem nie jest w domenie tylko bardzo zlej lacznosci.
Czyzby ?
To samo jest z Sejmem i Senatem RP.
I w Netscape i w pingu dostaje komunikat o nieznanym komputerze.
Czy moglby ktos sprawdzic to u siebie (moze to tylko tak u mnie)?

> Marek Pokulniewicz

Pozdrowienia,
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland