Re: Co sie dzieje z domena gov.pl ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 17:27:54 MET

> From: "Jacek Szamrej" <JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl>

> Czyzby ?
> To samo jest z Sejmem i Senatem RP.
> I w Netscape i w pingu dostaje komunikat o nieznanym komputerze.
> Czy moglby ktos sprawdzic to u siebie (moze to tylko tak u mnie)?

Nie wiem jak dzisiaj (jeszcze nie sprawdzalem), ale we wtorek nie moglem sie
polaczyc z zadnym komputerem z *.gov.pl, i z niektorymi innymi rowniez. Np.
nie bylo dojscia do www.cnt.pl, wp.cnt.pl, www.psi.org.pl itp. W ogole
strasznie routing sie kopal.
Czyzby to efekty wprowadzenia nowego cennika NASK?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl