Re: Reklama w sieci (bylo Re: Lacznosc cd.)

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl)
Data: Wed 03 Jan 1996 - 09:43:02 MET

On Wed, 3 Jan 1996, Wojciech Myszka wrote:

> On 2 Jan 1996, Andrzej Karpinski miedzy innymi pisal:

> ---
> Siec otwiera sie na biznes. Zdaje sobie sprawe, ze akurat wytworca
> margaryny nie da wiele na reklame w sieci.

Mysle ze jest to mozliwe ze da i to moze wcale niemalo. Kiedys znalazlem w
sieci gre komputerowa
podpisana Knorr ( robia takie zupki w papierkach miedzy inny i chyba
platki do sniadania). Oni sfinansowali te gre i ja umiescili w serverach
udostepniajacych free i shareware software.

Marek Pokulniewicz