Re: NASK i routing

Autor: Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 22:56:26 MET

mikee_at_uci.agh.edu.pl (Adam Kubicki) pisze:

> To naprawde przesada. Tym bardziej ze solozzo zostalo i tak odciete na PW.
> Mysle ze nalezalo najpierw wyslac maila do mnie jako do osoby ktora to
> umiescila abym zdjal ta strone, a nie odcinac routing bez zadnej zapowiedzi.
> Tak na marginesie to NASK chyba nie ma prawa tego robic !!
> Rozumiem ze po mym wczesniejszym liscie w ktorym odmowilem zdjecia tej strony
> (autorem prosby *nie* byla osoba z NASK) Panowie z NASK postanowili sami
> sie tym zajac. Coz, co dalej, cenzura ?? moze przegladanie pakietow ?
> Jesli ktos zle o NASK mowi to wyciac bo to zle ???

> [...]

  No coz nie bylem zwolennikiem udostepniania strony WWW pochodzacej
  rzekomo z serwera www.nask.org.pl (przypominalo to odgrzewanie
  nieswiezego obiadu). Natomiast jeeli NASK rzeczywiscie zablokowal
  dostep do serwera solozzo to jest to skandal. Jest to jawne pogwalcenie
  umowy zawartej z NASK i powinienes domagac sie odszkodowania.
  Tym pociagnieciem NASK przyznal sie ze udostepniane przez Ciebie strony
  pochodza z ich serwera. Gdyby tego nie zrobili to mogliby twierdzic, ze je
  sfabrykowales :-).

Jurek