Re: Propozycja dla adminow WWW

Autor: Michal Krzysztofowicz (mike_at_titan.waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 02 Jan 1995 - 12:39:52 MET

On Tue, 2 Jan 1996, Jaroslaw Rafa wrote:

> W zwiazku z wejsciem z dn. 1 stycznia nowego cennika NASKu mam propozycje
> dla wszystkich administratorow serwerow WWW.
> Mysle, ze ze wzgledu na ograniczenie - jak na razie - przez NASK wielkosci
> oplat do 4-krotnosci abonamentu nie mamy poki co powodu do tak drastycznego
> kroku, jak zapowiadana wczesniej likwidacja serwisow WWW. Uwazam, ze warto
> natomiast - i tego dotyczy moja propozycja - umiescic na samej gorze glownej
> strony kazdego serwera (ew. mozna tez na innych stronach) tekst, ktorego wzor
> moze wygladac np. tak:

> [...]

Czesc!

Juz umiescilem - pozwolilem sobie skopiowac powyzszy tekst, mam nadzieje
Jarku, ze nie bedziesz mial mi tego za zle... :)))

Adres tej strony: http://titan.waw.ids.edu.pl/

Pozdrawiam
Michal Krzysztofowicz

---
Internet dla Szkol	ul. Hoza 69, Warszawa, POLSKA
Michal Krzysztofowicz	IdS Staff and SysAdm of titan.waw.ids.edu.pl
Email 			mike_at_waw.ids.edu.pl
Home Page		http://titan.waw.ids.edu.pl/mike/