Taryfikacja i szybkosc?

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 12:39:42 MET

Czesc,
Czy tylko ja mam problemy z lacznoscia? Strasznie dzis wszystko wolno
dziala. Duzo pakietow ginie - telneta nie moge zrobic do wielu miejsc,
netscape co chwile mowi o problemach z DNS-em. Ciekawe czy to wynik
taryfikacji czy zabezpieczen dodatkowych w NASKu po wlamaniu. Czy macie
podobne odczucia jesli chodzi o szybkosc? Powinno byc lepiej bo skoro
placi sie za bit to niewiele osob powinno korzystac a tu ....
Na razie mam do Szwecji 63% pakietow zgubionych.

Marek Pokulniewicz