Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 20:06:20 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Taak? To dlaczego nie udostepniacie wszystkim wszystkich grup na
: : Waszym serwerze newsow?
:
: A czemu Wy nie rozdajecie kont kazdemu, kto poprosi?
:
: Co ma piernik do wiatraka?
:
: Aha, zeby ktos potem nie mowil, ze sie wykrecilem od odpowiedzi na
: pytanie: robimy to dla optymalizacji ruchu w sieci - czyli z powodu problemu,
: ktory jest jednym z punktow Listy Aktualnych Problemow PSI, a na
: ktory nie jest zadnym remedium nowy cennik NASK. Uwazamy bowiem, ze
: jest bez sensu, zeby uzytkownik np. z Poznania ciagnal newsy z
: Krakowa, majac co najmniej 2 servery NNTP w obrebie wlasnego MAN.

He, he. To co cie tak martwi przyszlosc Waszych serwerow ftp? A
niech uzytkownicy z innych miast ciagna ze swojego MANA! Zabronic
obcym dostepu!

A wracajac do newsow - czaem mam ochote sprawdzic, czy mojego
serwera rowno dociera, albo czy moje bydle rozsyla.
A tu kupa - nikt nie udostepnia. A jednoczenie zapraszamy do
naszego FTP...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |