Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 11:38:42 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: On Sun, 17 Dec 1995, Michal Mosiewicz wrote:
: > Z tego co wiem to w obszarze Lodzi placi sie 8.50+VAT za km/miesiac za
: > tzw. "lacze teleinformatyczne"
: A duzo jest zainteresowanych? Bo jesli tylko ty to skontaktuj sie ze mna
: telefonicznie to jakos ci odbije na ksero czy cos. Natomiast jesli jest
: wiecej zainteresowanych to dajcie znac a zmusze sie i sprubuje to
: pracowicie wklepac

Milo byloby, ale bardziej interesowaloby mnie objasnienie roznych
typow polaczen z tabelek. Sam cennik jest dostepny w biurach
obslugi klienta.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec