Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 03:29:48 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: > Szybciej bedzie w obrebie centrali, bo kupa central wciaz nie gada ze soba
: > na C7 ani R2...
: Nie taka znowu kupa...

OK, moze i nie taka znow kupa. To wyjasnij mi w miare przystepnie, jak
laikowi (bo nie jestem ksztalcony w telekomunikacji), skad sie biora
marszruty w takich ilosciach przy dzwonieniu w obrebie Warszawy.

: A do tego centrala najpierw zbiera do rejestru pare cyfr a dopiero potem

Rejestrowa tak. Ale do klepakow trzeba to podorabiac (co sie zreszta robi).

: zaczyna gadac z sasiadka. Jak szybciej zbierze to w sumie tez bedzie
: szybciej.

Jak ktos ma farta, to "jego" centrala trawi 20pps :)

--
	Leszek.