Re: DTMF

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 18:50:12 MET

On Tue, 19 Dec 1995, Slawomir Sidor wrote:
> I moze mi jeszcze ktos z TPSA powie dlaczego jezeli dzwonie pod swoj
> numer nikt telefonu nie odbiera to po 14 dzwonkach centrala mnie
> rozlacza i slysze sygnal zajetosci numeru ... :(
Jesli pod swoj to znaczy ten sam z ktorego dzwonisz to rzeczywiscie zle -
od razu powinna byc zajetosc.
Jesli pod swoj znaczy po rostu pod taki numer gdzie nikt nie odbiera to
odpowiedz jest taka ze zajmujesz linie (z miedzymiastowymi wlacznie) a za
to nie placisz. Po jakims czasie nalezy wiec uznac ze zle odlozyles
sluchawke i odlozyc ja za Ciebie.
Pozdrawiam.
                                Konrad