Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 13:04:57 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: To moze jeszcze powiesz, dlaczego w starych centralach w Warszawie
: (nie wszystkich) mozna wybierac sobie tonowo z kazdego numeru, a w
: nowych to trzeba specjalne podania pisac, zeby takowa nieslychanie
: wyrafinowana usluge TPSA raczyla kazdemu pojedynczemu abonentowi
: odblokowac? I nie wystarczy, jak w kazdym cywilizowanym kraju,
: zadzwonic i poprosic, tylko koniecznie musi PODANIE.

Uwazaj. W jednym cywilizowanym kraju (USA) za umozliwienie DTMF brano
ekstra pieniadze. Nie wiem, czy udostepniano za podaniem,
czy tylko informowano ze zainstalowano, wiec nastapila podwyzka.
Co bys wolal?

Mechanizm byl prosty - kompanie telefoniczne byly pilnowane przez urzedy
antymonopolowe, i z cenami nie mialy zadnych mozliwosci. Ale jak sie
podnosi poziom uslug, to oczywiscie mozna podniesc ceny.

Ostatni chyba rok temu przestali zdzierac tego dolara miesiecznie za DTMF.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |