Autor: Alan Ghafour (aghafour_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 12:58:20 MET
On 19 Dec 1995, Tomasz Surmacz wrote:
> W kazdym razie chetnie bym tego typu usluge widzial w internecie.
> Szczegolnie, ze na 913 zwykle BARDZO trudno sie dodzwonic...
>
> Tomek
Ostatnio dzwonilem ok. 1.5 godziny na 913. Nikt nie odebral, ale zeby
bylo ciekawiej nie bylo rowniez zajete. Zadzwonilem wreszcie na 911 i
poprosilem, aby mnie przelaczyla po wewnetrznej ich linii ( myslalem ze
moze kable zamokly, czy co ;-) ). Czekalem ok. 20 minut ze sluchawka przy
uchu i ... nic.
Zaczynam podejrzewac, ze informacja telefoniczna jest jedna z form
uczenia szacunku klienta dla TPSA - podobnie jak opisywana tu kiedys
procedura uzyskania numeru. Jak podzwoni godzinei sie nie dowie, to moze
zrezygnuje i pojedzie osobiscie ... ?
Pozdrawiam
----------------------------[ Pingwin ]------------------------
| Alan Ghafour - Politechnika Gdanska |
| Systemy Teleinformatyczne |
|e-mail ....................... aghafour_at_sunrise.pg.gda.pl |
---------------------------------------------------------------
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:54:01 MET DST