Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 22:40:31 MET

Grzegorz Stepniak pisze:

> Jesli moge cos poradzic to zajrzyj do starych gazet i sprawdz ile razy w
> ciagu ostatnich trzech lat wzrosly ceny impulsow za rozmowy telefoniczne.

  Nie musze zerkac do starych gazet. Natomiast Tobie radze abys zerknal
  i porownal ceny za lacza T1 w USA z tymi ktore sami oferujecie.
  I w tym kontekscie pisze o monmopolu TPSA.
  Liczba 4 natomiasr wziela sie z przeczytanej tutaj informacji
  o udostepnianiu Internetu przez TPSA po cenie wynoszacej 30 % ceny NASK
  Trudno mi Sobie wyobrazic takie ceny biorac pod uwage horrendalne
  ceny laczy dzierzawionych.

Jurek