Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:30:29 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Co maja pary do teletransmisji nie rozumiem.

Chodzilo mi o pary swaitlowodow i nowe linie oczywiscie.
Ze nie wszedzie sa wolne pasma to ja rozumiem czekajac
juz kilka lat na telefon. Niemniej zdaje mi sie, ze nowe
linie sa budowane z takim zapasem, ze rozmowami telefonicznymi
ich sie nie zapcha - jesli nie sa - to albo jest to zapadla
dziura, albo TPSA nie przewiduje zbyt daleko. A dotyczylo
to argumentu Jarka(?), ze TPSA nie ma powodu dzierzawic
linii taniej niz to wynika z zysku z *maksymalnego* ich wykorzystania
rozmowami telefonicznymi.

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak