Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 14:06:15 MET

Hehehe. W cenniku (hardcopy), ktorym dysponuje, w tym miejscu jest
napisane 1 MB, nie 1 JP. Teraz sprawdzilem, ze rzeczywiscie w wersji
elektronicznej, ktora kiedys krazyla, bylo to 1 JP. Ale to jest blad,
i jestem PEWIEN, ze to papierowy cennik jest dobry. Na zebraniu z
udzialem minister Kozlowskiej pan AZ wyraznie mowil, ze ustalono
cennik z proporcjami <zagranica:kraj:miasto> 4 : 2 : 1 (czyli 1.6 :
2*0.40 : 2*0.20).

>>> 0.20 zl dla abonentow sieci

Nawet przy takim podlaczeniu do MAN masz mozliwosc przeslania 'poza
miasto'. Ceny wiadome (punkt III.7)

  MJ