Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 16:59:02 MET

On Sun, 17 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Co sadzisz o tzw. antypiratach?
> Pozdrowienia,
Na pytania techniczne odpowiem generalnie jak znajde w poniedzialek szczegoly
techniczne antypirata.
W ogole jestem za ale to: koszty, spoznione
rozwiazanie (billing juz jest to sie dopiero homologuje), zajmuje duzo
miejsca na centrali, i wymaga wprowadzenia hasla (problem dla babci,
problem z zapominaniem). Nie daje tez dowodu ze zostalo zadzwonione, wiec
jako operator nie mozemy czarno na bialym udowodnic komus kto sie zapiera
i twierdzi ze to na pewno centrala tak sobie nalicza albo ze to
pracownicy telekomunikacji nadzwonili. Po pokazaniu numeru do rodzonego
wojka abonent zwykle mieknie od razu.
Z dwoch mozliwych i kosztownych rozwiazan generalnych: antypiraty lub
billing wybrano wiec billing i IMHO slusznie, Szczegolnie po obserwacji w
praktyce wykorzystania tej uslugi w naszych centralach E10B
Pozdrawiam.
                                Konrad