Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 19:08:04 MET

Szymon Sokol napisal(-a) :
> Dziekuje, o to chodzilo. Jak widac, Internet w NASKu kosztuje jakos
> posrednio pomiedzy taryfa dzienna a nocna TPSA (przypominam, wyszlo mi
> 56gr/3 minuty w ruchu miedzymiastowym). I to jest chyba
> zrozumiale. Nie jest tylko zrozumiale, dlaczego NASK nie moze
> skorzystac z uslug tanszego dostawcy lacz (TELENERGO).

Dlatego ze sprawa TELENERGO nie jest jeszcze do konca dopracowana (mowiac
dokladniej sa problemy w interpretacji podpisanych juz zezwolen). Szczegoly
oczywiscie moze (jesli moze) przekazac Leszek. (daj znac)
Problem jest rowniez w tym ze oficjalnie TELENERGO nie dostarcza zadnych
uslug (JESZCZE), co troche utrudnia porownanie (zwlaszcza cenowe).

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>