Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 16:34:32 MET

Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl) wrote:

> Nie wiem jak A.Zienkiewicz dokladnie sie wyrazil w tej kwestii, ale nam
> chodzilo o uzaleznienie (w jakims stopniu - i o tym stopniu nie bede sie
> wypowiadal) odplatnosci za korzystanie z Internetu od generowanego ruchu.
> Umozliwi nam to odpowiednio wczesniejsze zapewnienie funduszy na
> zwiekszenie przepustowosci laczy na newralgicznych kierunkach (chodzi
> zwlaszcza o lacza miedzynarodowe).

Mam male pytanie. Czy struktura oplat ponoszonych przez NASK jest gdzies
dostepna? Np. interesuja mnie oplaty pobierane za lacza miedzynarodowe,
a takze oplaty pobierane przez TPSA za rozne rodzaje lacz. Czy moge
prosic o podanie informacji skad mozna to pobrac, ew. przeslanie mi
takich materialow faxem: 620-54-11 (Warszawa), z moim nazwiskiem.

Kilka osob pytalo mnie o ile drozsze sa bezposrednie lacza miedzynarodowe,
mysle ze NASK ma takie dane "pod reka".

Dzieki z gory,
                                                KHC

Krzysztof Halasa

Palac Mlodziezy Internet: khc_at_pm.waw.pl
ul. Swietokrzyska Fidonet: KHC, 2:480/40
00-901 Warsaw, Poland