Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 15:46:53 MET

On Fri, 15 Dec 1995, Jerzy Pawlus wrote:

> Czy nie uwazasz, ze lepiej byloby zamiast zwiekszac przepustowosc
> laczy miedzynarodowych dolozyc jedno lub 2 wyjscia miedzynarodowe
> z tych srodowisk ktore generuja najwiekszy ruch?
> Siec zyskalaby na niezawodnosci a i ruch w kraju by sie zmniejszyl.
>
> Jurek

Byc moze masz racje, ale od razu nasuwaja mi sie watpliwosci:

Po pierwsze - suma kosztow kilku wolniejszych laczy miedzynarodowych jest
sporo wyzsza od kosztu jednego lacza o duzej przepustowosci.
Po drugie - nie wiem jak poradzilby sobie z taka konfiguracja protokol
routingu BGP (nigdy czegos takiego nie testowalem i nie wiem jak to
mogloby sie zachowywac). Mogloby (ale nie musialoby, tego nie wiem) to
spowodowac duze problemy w routingu miedzynarodowym do i z Polski.

Irek