Re: 0-700

Autor: Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 14:38:05 MET

On Fri, 15 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> A ja juz pisalem o tej sprawie na paru listach (na polipie chyba tez)
> zaraz kiedy TPSA to wprowadzila, zwracjac uwage m.in. na to. Jakos nikt nie
> podchwycil tematu...

Pewnie dlatego, ze albo nikt wtedy nie czytal polipa (przynajmniej ja nie
:-))

Jesli chodzi o wasze zarzuty to nawet nie zamierzam sie bronic bo
oczywiscie macie 1000(slownie tysiac)% racji. Z punktu widzenia rynkowego
to chamstwo i typowa praktyka monopolistyczna. Chcialbym wam tylko
delikatnie zwrocic uwage na inna strone medalu. Chyba sie nie pomyle
jesli stwierdze ze nik z was nie zajmowal sie reklamacjami. Zapewniam ze
to nic przyjemnego. Tymczasem jak sie okazuje chwyt z zablokowaniem wyjsc
(choc chamski) podzialal na nie swietnie. Masa np wnuczkow przestala
dzwonic do party-phone bo juz nie bardzo da sie to ukryc, to samo dotyczy
niezbyt uczciwych pracownikow liczacych na to ze i tak nikt nie dojdzie
skad az tyle impulsow w rachunku telefonicznym. Reklamacje (i rachunki
telefoniczne wielu osob) spadly o ok 60-70%. We wszystkim trzeba szukac
dobrych stron...

        Pozdrawiam
                Grzechu

--