Re: Numery IP w Polsce

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 14:59:22 MET

> W zwiazku z wrowadzeniem przez NASK odplatnosci za ilosc przeslanych
> danych z rozroznieniem na ruch krajowy i zagraniczny przygotowalem liste
> wszystkich sieci (numerow IP), ktore sa zarejestrowane w Polsce. Lista ta
> dostepna jest w:
> ftp://ftp.nask.pl/pub/nask/pl.numery
> Lista ta bedzie aktualizowana na biezaco. Gdyby ktos zauwazyl jakies
> niescislosci prosze dac mi znac. Wszystkie numery IP nie znajdujace sie na
> tej liscie sa traktowane jako "zagraniczne".

To jak skasuje sie wam jakis numerek bo pan dobroczynca nas wspanialy
profesor Tomasz Hofmokl nie zna vi (np nacisnie 'd' a potem strzalke) to
klient buli bo sie z zaswiatow laczy ???
A tak przy okazji .. jezeli nie ma tam mojego numerka to za polaczenia
ze mna placi sie jak za granice a odemnie sie nie placi bo ja jestem
spoza Polski ???
IF tak THEN poprosze o skasowanie mi numerka

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl