Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 10:10:22 MET

Szymon> Chyba 4-krotny (256=4*64).

No comments.

Szymon> Odrebna sprawa sa oplaty dla NORDUNETu. Te sa uzaleznione od
Szymon> ruchu - i jest to JEDYNY skladnik kosztow NASK, jaki od ruchu
Szymon> zalezy. Jaki procent kosztow NASK stanowia tak naprawde te
Szymon> oplaty?

Tabelka z liczbami byla juz na PSI-L, ale tak dla jasnosci, zreszta
nie wszyscy musza ja znac:

W 1995 roku, calkowite koszta NASK wyniosly 9866 tys.
nowych zlotych.

Oplaty dla EBONE i NORDUNETu wyniosly 501 tys. (Nie wiem, jaka czesc z
tego jest oplata stala, a jaka zalezy od liczby przeslanych bajtow).
Jest to 5.1% calkowitych kosztow.

   MJ