Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 22:03:57 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > From: lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski)
                         ^^^^
: A czy ty myslisz, ze NASK w ogole potrafi troche bardziej sie zakrecic wokol
: zmniejszenia swoich kosztow, a nie tylko zadac pieniedzy od uzytkownikow
: i/lub KBN-u?
: Ale tak serio, to czy Twoja firma nie traci na tych swiatlowodach?

Pewnie nie. Linke odgromowa i tak trzeba polozyc. A czy ona bedzie ze
swiatlowodem w srodku - to pewnie znikomy procent kosztow.

: Bo to, co
: ja pisalem, bylo odpowiedzia na list bodajze Jarka Lisa, ktory twierdzil, ze
: polozenie swiatlowodow dla samj tylko transmisji danych sie nie oplaca. Moze
: to i prawda, ale w takim razie czy polozenie swiatlowodow, ktorych nie uzywa
: sie do niczego, sie oplaca?
: (Zreszta zdaje sie ze sam swiatlowod jest relatywnie tani... drogi jest
: osprzet.)

Masz pierwszy skladnik odpowiedzi. kable juz pse ma. Czy powinno do nich
dokupowac osprzet?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |