Re: Oplaty za NASK

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 10:44:34 MET

On Sat, 2 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Ha! I tu sie mylisz!
> *Powazne* uslugi, takie z ktorych korzysta np. biznes, sa przede wszystkim w
> X.25. Dopiero pozniej pojawily sie w Internecie, a i to nie wszystkie.
> Oczywiscie sa to wszystko uslugi platne.
> Slyszales np. o czyms takim jak Dialog?

 Nie tak: oczywiscie wiem, ze w X25 bylo/jest mnostwo uslug,
ale wlasnie KOMERCYJNYCH ! Nikt nikomu nic (albo naprawde malo co,
tyle co w reklamie) za darmo nie daje, skoro trzeba placic. I moja
intecja (chyba slabo podkreslilem) bylo, ze skonstruowanie nowego
Internetu (z rozliczaniem itp.) to bedzie nowe X25, a nie nowy
Internet - chodzi nie o technologie, tylko sposob wykorzystania.
 Mowiac "publiczne" mialem na mysli "dostepne bez oplat za korzysta-
nie" - fakt, zle dobralem slowo: za komunikacja publiczna tez sie
kasuje bilety -:)

> Pozdrowienia,

 Nawzajem !
        Gotfryd