Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 12:21:15 MET

At 19:10 95-12-12 +0100, you wrote:
>ktos wczesniej popelnil blad, pakujac nask w tpsa . czemu ? za co ?
>przeciez wiadomo co to jest tpsa. zamiast im tyle placic nie lepiej bylo
>klasc od razu swiatlowodow ? przeciez nie byly one przeznaczone do rozmow
>telefonicznych, a tylko na to tpsa ma zagwarantowany przez panstwo monopol.
>heh. teraz to se mozna pogdybac :(

Monopol TP S.A. opiera sie przede wszystkim na WLASNOSCI: laczy, kabli,
studzienek telekomunikacyjnych itp. Ciekawy jestem, czy osoba proponujaca
kladzenie wlasnych swiatlowodow w relacjach miedzymiastowych ma wyobrazenie
o kosztach takiej inwestycji.\
Proponuje szybkie glosowanie: zalozmy, ze mamy 20 miast, lacznie okolo 5000
km swiatlowodu + urzadzenia regenerujace sygnal itd. Ile kosztuje budowa
takiej struktury:
A. 1 zl
B. 1000 zl
C. 1000000 zl