Re: projekt instrukcji strajkowej

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 16:58:42 MET

In article <4ahdmh$jr_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl (Artur Czechowski) writes:
>Bartosz Maruszewski (bart_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
>: Czesc!
>: Ja proponuje strajk, ale dluzszy ...
>: Zeby N... odeczul brak naplywu gotowki .
>: Ba... nawet pelne odlaczenie od sieci na powiedzmy miesiac i N...
>: padnie lub popadnie w dlugi.
>To tez moze byc - ale sadze, ze to wyjdzie spontanicznie po 1.1.96.
>jezeli jednak cennik wejdzie...

Panowie, to juz jest kompletnie dziecinne. Opanujcie sie troche.
Bralem w dyskusji udzial dokad byla jako-tako rzeczowa. Ostatnio stoczyla
sie kompletnie na poziom pomowien, nawolywan do przestepstw (nie wiem np.
czy te kawalki o wybijaniu okien nie sa wrecz karalne) i jakichs dziecinnych
'akcji'. Przeciez to nie ma sensu. NASK padnie bo nie bedziecie placili?
Zastanowcie sie... Sa tacy ktorzy uzywaja sieci do pracy zawodowej, i tacy
nadal jej beda uzywac bo musza, a caly strajk oleja. 'Strajkowac' beda
rozne darmowe serwisy i zabawy w sieci - ALE O ICH OBCIECIE WLASNIE NASK-owi
CHODZI. NASK nie 'padnie' od tego ze przestaniecie se obrazki ze Stanow
sciagac, nie bojcie sie.

A z konkretow - slyszalem na korytarzu o jakims spotkaniu w KBN w ubieglym
tygodniu, i o jakims 'moratorium' - chociaz co to slowo ma oznaczac nie
wiem. Ktos wie cos konkretnego?

JMP