Re: projekt instrukcji strajkowej

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 08:53:15 MET

Jerzy> A z konkretow - slyszalem na korytarzu o jakims spotkaniu w KBN
Jerzy> w ubieglym tygodniu, i o jakims 'moratorium' - chociaz co to
Jerzy> slowo ma oznaczac nie wiem. Ktos wie cos konkretnego?

Ja wiem.

'Moratorium' wedlug prof. Hofmokla znaczy: wy przestajecie
protestowac, a my wprowadzamy nowy cennik.

Ja rozumiem, ze wybijanie okien jest karalne, ale sam rozumiesz, ze na
takie rzeczy to sie sam scyzoryk w kieszeni otwiera.

  MJ