PC BIOS

Autor: Piotr Mazur (pmastr_at_math.amu.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 10:34:53 MET

Witam Wszystkich !!!

Mam drobna prosbe. Poszykuje dokladnego technicznego opisu dzialania
funkcji na przerwaniu 13H BIOS na PC. Szczegolnie chodzi o funkcje 2H
odczyt sectora.
Mam rowniez inne pytanie.
Czy funkcje czytajace zawartosc dyskietki (takze na poziomie
BIOS read sector) pozostawiaja po sobie
jakie trwale slady? Czy proba odczytania sektora z dyskietki wiaze sie ze
zmiana (odswiezaniam znacznikow poczatku sektora), a moze jakimis innymi
zapisami.

Pozdrawiam !

| Piotr Mazur Obserwatorium Astronomiczne UAM Poznan |
| e-mail: pmastr_at_math.amu.edu.pl , piotr_at_moon.astro.amu.edu.pl |