Re: diabli wzieli gliwice.edu.pl

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 10 Dec 1995 - 12:24:52 MET

A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Andrzej Gorbiel (A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL) wrote:
: : Widze, ze w tym tygodniu nieoczekiwanie zniknela domena gliwice.edu.pl

: Juz mi administrator wyjasnil, co sie stalo...

A ja moze zapytam - po co bylo kasowac stara domene ?
Jaki z tego pozytek, poza klopotem dla wielu ludzi ?

U mnie na przyklad w archiem pojawil sie serwer FTP, ktorego
nie ma (bo byl zgloszony pod 'stara' nazwa) i zachodzilem
w glowe zeby zgadnac co jest grane.

--w