Re: Szczecinskie lacza ...

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 13:15:57 MET

> Witam
>
> Mam pytanie do panow z NASKu, co konkretnie jest robione obecnie

A to jest lista panow z NASK ?

> w temacie poprawy lacznosci Szczecina z reszta swiata. Slyszalem
> co prawda juz kilkakrotnie o laczu 256 kb/s do Bygdoszczy, ale nikt

A co im szkodzi poopowiadac o laczach :)

> nie byl w stanie podac mi zadnych konkretnych informacji. Jesli ta
> informacja jest prawdziwa, to prosze o pelna informacje wraz
> konkretna data kiedy moza sie spodziewac tego polaczenia.

Jak zaplacisz tyle zeby im starczylo na samochody, nowy fax i papier do
niego. :)))))

Przepraszam za to ostanie ale nie moge sie powstrzymac od pomyslu
przetestowania ich faxu :))

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl