Re: telewizja

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 11:12:03 MET

Krzysztof Pulapa napisal:
> Ktos ogladal wczoraj program TVP 1 o 18:45 i 22:40 ?

Tak (tylko ten o 18.45).
Bardzo ladnie, kolorowo, minimum konkretow. Mam nadzieje, ze to byl
zwiastun calej serii _kompetentnych_ programow np. odcinek prezentujacy
mozliwosci Sieci dla biznesmenow, drugi o ciekawych zasobach w Polsce
(jak chociazby strony WWW), inny o tym czy statystyczny Polak ma szanse
sie latwo podlaczyc i dlaczego nie ;-)

Reklamowana strone WWW o "infomanii" tez traktuje jako skromna zapowiedz...

  Pozdrawiam

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |