Re: Fax na NASK i inne niedorzecznosci

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 12:31:25 MET

Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl) wrote:

: natychmiast rodzi sie pytanie, czyja wlasnoscia jest caly sprzet i linie
: NASKU, budowane w koncu za pieniadze KBN, czyli srodowiska akademickiego.

To pytanie jest bardzo celne; od dluzszego czasu zastanawialem sie, kto
wyciagnie ten argument - sam nie chcialem, bo jestem klienetem komercyjnym
i jakos bylo mi nie bardzo... :)

Moze zapytamy sie tez NASK'u o inna sprawe: ile bedzie placil/zwracal
uzytkownikom za przerwy w lacznosci wynikle z czystego niedbalstwa
swoich pracownikow (sluze przykladem: w lecie mialem 20 godzin przerwy
dzialania lacza z Internetem, a przyczyne wykrylem dopiero wtedy, gdy
_osobiscie_ obejrzalem sobie swoj modem po ich stronie (w CRiT) i okazalo
sie, ze poprzedniego dnia po poludniu ktos wcisnal poczciwemu ASM'owi
przycisk PATT). O tym cennik oczywiscie milczy...

--
	Leszek.