Re: Oplaty za NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 07:44:55 MET

> From: khc_at_hq.pm.waw.pl (Krzysztof Halasa)

> Znaczy co? Moge sobie wystawic na dach miske, wydzierzawic kanal i sprzedawac
> IP?
Zeby sprzedawac IP, to musisz miec zezwolenie. Zeby wystawic miske i
wydzierzawic kanal *tylko dla siebie* to nic nie musisz (poza pieniedzmi
oczywiscie...)
> Ew. zezwolenie dostane bez problemu?
A kto powiedzial ze bez problemu? Moze trzeba bedzie komus dac lapowe... ;-)
Ale w kazdym razie jezeli chodzi o prawo, nic nie przeszkadza zebys takie
zezwolenie dostal.
> Oczywiscie to IP bedzie usluga
> miedzynarodowa... Nie ma problemu?
No i co z tego ze miedzynarodowa? Poczytaj sobie dokladnie ustawe o lacznosci
(ktos zreszta ostatnio cytowal na liscie - tylko nie jestem pewien czy na tej -
 te fragmenty, ktore maja zastosowanie w tej sytuacji).
> Wiec jesli kogos stac na lacze z NASKiem 2 Mb, to stac go chyba i na taka
> miske, szczegolnie w swietle cennika.

Jak do tej pory to chyba mimo wszystko lacza 2 Mb do NASKu bylo tansze od
takiej miski, wliczajac w to koszt lapowy dla odpowiedniego urzednika ktory
wyda zezwolenie...
Ale zupelnie prawdopodobne, ze jezeli wejdzie nowy cennik to takie miski
rzeczywiscie zaczna sie pojawiac. Jak do tej pory wiem o planach Telbanku i
ATM...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl