Re: Cennik NASK a ciekawostka z Kanady

Autor: Tomasz Puchalski (tpuchalski_at_hopserv.interhop.net)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 04:53:13 MET

> Who cares? To i tak taniej niz u nas (nie pytaj o komorke, bo to tak z
>1/100 kosztow, ktore musisz poniesc w Polsce thanx to monopol Centertela).
Dalej
>podtrzymuje moje twierdzenie, ze przenosze sie natychmiast.
>
> -Raf.

Well, welcome to Canada... Szanse pewnie masz niezle ( podpowiadam
:najwieksze szanse ma czarna kobieta przesladowana na tle politycznym,
religijnym lub sexistycznym (?). Wyksztalcenie obojetne. Czym blizsze
naszego prezydenta tym lepiej.:-)

Mozesz tez poprobowac jako emigrant niezalezny <20 proc z ogolu emigrujacych
do Kanady rocznie. Znow podpowiadam : Wyksztalcenie z listy ( zapotrzebowan
),do 24 lat, 975 CAD oplaty, srodki na utrzymanie przez > rok, sponsor,
jezyk, prywatny interes, 1-3 lata oczekiwania i juz... :-)

Tymczasem,

Tomek.