Re: Cennik NASK a ciekawostka z Kanady

Autor: Grzegorz Wrobel (wrobel_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl)
Data: Sun 03 Dec 1995 - 13:20:50 MET

Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl) wrote:
: Bardzo fajnie. Co jakis czas pokazuja sie na tej liscie takie maile jak
: to Kanadzie, USA czy Japonii dobrze, i zeby to tak u nas... Niestety: nie
: jestsmy zadnym z tych krajow i warunki u nas troche jakby inne. Nie tylko

  Owszem, ale jesli wiesz jak to jest gdzie indziej i masz porownanie
  to przynajmniej wiadowmo w jakim kierunku swiat zdaza, a ze my jestesmy
  opoznieni to wszyscy wiedza. Tylko, ze opoznienie trzeba zmniejszac,
  z obecne dzialania NASK+TPSA powoduja jego zwiekszenie.
  Celem tego typu artukulow jest wedlug mnie pokazanie miedzy innymi
  jak bardzo w swiecie spadaja ceny za uslugi Internetowe i to jak
  widac nie tylko te dialup.

: Konkretnie: w artykule mowi sie, ze bedzie to na razie wprowadzone 'in
                                                ^^^^^^^^
: one community' - prawdopodobnie w miejscu gdzie na kilku km kwadratowych
: mozna znalezc tysiace zainteresowanych gotowych zaplacic te 40 dolarow

  Tak, masz racje - na razie = w grudniu tego roku, bo w przyszlym roku
  beda pokrywac reszte Kanady ...

: na miesiac. No i istnieje tam juz gotowa siec TV kablowej o odpowiedniej
: jakosci. Nie wiem, czy znajdziesz gdzies w tym kraju takie warunki TERAZ.

  Owszem, znajde. Kablowka, do ktorej jestem podlaczony juz robi proby.

  Grzegorz Wrobel