Re: uzytkownicy komercyjni placa za siebie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 12:45:38 MET

Wojtek Sylwestrzak napisal(-a) :
> To, ze w poprzednim postingu sugerowales, ze propozycja rozliczania
> za ruch jest korzystna lub przynajmniej obojetna dla ISPow.
>
> Czy nie widzisz zaleznosci miedzy propozycja rozliczania za liczbe
> przesylanych bajtow, a mozliwoscia rozwoju Internetu ?
>
> O wartosci Internetu nie decyduja gole druty, ale dostepna w nim
> informacja. Kto bedzie Twoim zdaniem chcial udostepniac informacje
> i jeszcze za to placic grube pieniadze ?
>
> --w

Pojdzmy dalej. Moja znajoma firma chciala (czas przeszly) udostepnic dla
kilkudziesieciu non-profit organizacji (muzea, galerie). Oczywiscie calosc
free, z call-back, pelnym dostepem do sieci. Ostatnio (w dniu kiedy sam
dostalem cennik) otrzymalem telefon: "Wojtku, o co tutaj chodzi ?!?!?!?".
Moge zagwarantowac ze w tej chwili zrezygnuja z tego pomyslu.

Irku, gdzie jest "wspieranie rozwoju internetu w Polsce"? I gdzie widzisz
wymuszenie "krajowych polaczen" w takim wypadku?

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>