Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 23:20:58 MET

Przemyslaw Gamdzyk (pegam_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
: rzm_at_mat.uni.torun.pl (on Wed, 29 Nov 95 14:50:31 CET ) napisal:
: > peg pytal sie mnie czy moze zacytowac moja wypowiedz z polipa, ktora
: > oczywiscie odnosila sie negatywnie do tych pomyslow. Nie wiem czy sie
: > pojawila w koncu w druku.
: Rafale - widze, ze do czytelnikow CW sie nie zaliczasz.
: To ukazalo sie polowie pazdziernika.

Niestety. Nie mam kiedy czytac nawet Gazety Leskiego. Przypominam na
wszelki wypadek zeby nikt nie pomyslal, ze ja jestem ten niektory
provider co jest/byl za.
Za najdalej idacy dopuszczalny krok w kierunku rozliczania za bajty
uwazam rozwiazanie niemieckie, gdzie oplaty za bajty siegaja 1/4
calkowitej ceny. Ale i tam chyba nie wszedzie sie za bajty placi,
jak wynika w wypowiedzi michaljota.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec