Re: uzytkownicy komercyjni placa za siebie

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 18:28:08 MET

A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: rafamiga_at_polbox.com.pl (rafamiga%polbox.com.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org) wrote:

: : Studenci tez powinni placic, ale jakies semi-symboliczne oplaty typu
: : 15-30 zl za miesiac, a najlepiej zaleznie od wykorzystania sieci. Ja place 122
: :
: To dopiero mila dla NASK inicjatywa oddolna!

: Prof. Hofmokl uwaza, ze *5* zl/mies. od kazdego studenta *calkowicie*
: pokryloby koszty NASK!

Dla sicislosci, kazdego UZYTKOWNIKA. Studenci to tylko jedna grupa
uzytkownikow Internetu, nie wiem, czy najliczniejsza, a na pewno nie
byloby sprawiedliwe przerzucanie kosztow utrzymania calej sieci na
tylko niektorych jej uzytkownikow, prawda?

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center