Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Marek Soczowka (mars_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 12:16:16 MET

> Niestety madrych ludzi w tym programie nie bylo!

    Niestety... No i nie bylo prof. Hofmokla, ktory jak sie
    zdaje zostal zaproszony...

> Zaproszeni do studia przez Krzysztofa Leskiego mlodzieniaszkowie
> sprawili wrazenie mocno niezorientowanych w problemie. A jesli juz to tylko
> od strony "jak na tym zarobic jak najszybciej i dac se siana"!

    Niestety - to byli przeciez wlasnie osobnicy od komercyjnego
    Internetu - wiec na tym wlasnie im zalezalo. Co nie zmienia
    faktu, ze nie powinni sie byli tam znalezc, w kazdym razie
    nie jako glowni goscie.

> Sam Krzysztof Leski aby przyblizyc INTERNET podal porownanie z dostawa
> wody do domu i teraz mamy placic jakby od litrow a do tej pory tylko
> ogolnie za wode (zenujace).

    Arturze, nie najezdzaj na dziennikarza, ktory sie na rzeczy
    znac nie musi. On i tak wykazywal dobra wole i probowal
    naprowadzac tych dwoch na argumenty. Przeciez jako
    PREZENTUJACY problem dziennikarz nie mogl sam zaczac
    krzyczec "GRANDA!!!" (nawet gdyby chcial) - boby go
    posadzono o stronniczosc...

> Zabraklo jakiegoklwiek przedstawiciela Polskiej nauki!

    Yup.

> Nikt nie wspomnial o tym ze za pieniadze KBN ( a wiec
> przeznaczone z dotacji panstwa na ROZWOJ nauki ) NASK chce
> wykonczyc INTERNET dla nauki w kraju!

    Skoro od poczatku nikt nie wspomina, ze NASK POWSTAL (a moze
    sie myle?) za pieniadze KBN... A skoro okolo 80% (ostrozny
    szacunek) ruchu w sieci generuja osrodki akademickie, to
    odpowiedzcie mi prosze, kto najwiecej placi obecnie
    NASK-owi? Bo rachunki jak najbardziej uczelnie dostaja...

> Niestety ten program napewno nie pomogl sprawie :-(

    Nadal sadze, ze nie z winy p. K. Leskiego. Ale moze bedzie
    wiecej... Z udzialem bardziej kompetentnych osob.

--
    Pozdrowienia
                               --Mars