Re: Protest w sprawie cennika NASK

Autor: Michal Krzysztofowicz (mike_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 23:34:37 MET

On Mon, 27 Nov 1995, Tomasz Surmacz wrote:

> Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> : W zwiazku z wprowadzaniem przez NASK (Naukowa i Akademicka Siec
> : Komputerowa) z dn. 1.01.96 nowego cennika dostepu do Internetu,
> : Stowarzyszenie Polska Spolecznosc Internetu przedstawia swoje
> : stanowisko w dokumencie dostepnym przez WWW jako:
> : http://www.cto.us.edu.pl/cennik.nask/psicennik.html
> : Tresc cennika jest dostepna do wgladu:
> : http://www.cto.us.edu.pl/cennik.nask/cennik.nask.html
>
> Odpowiednie dokumenty i odwolania do innych umiescilismy takze pod adresem
> http://www.ict.pwr.wroc.pl/local/nask-pl.html (iso 8859-2)
> [...]

Witam!

Rowniez i ja umiescilem te informacje na swoim komputerze. Mozna je
uzyskac pod adresem:

        http://titan.waw.ids.edu.pl/PSI.html (Stanowisko PSI)
        http://titan.waw.ids.edu.pl/cennik.nask (wiadomo, o co chodzi)

Ponadto jest tam rowniez nowa propozycja cennika, wymyslona przez jednego
desperata i publikowana juz na tej liscie:

        http://titan.waw.ids.edu.pl/cennik

Calosc najwygodniej ogladac laczac sie po prostu z adresem:

        http://titan.waw.ids.edu.pl/

Oczywiscie umieszczenie przez mnie tych dokumentow jest potwierdzeniem
faktu, ze mysle o tym cenniku jako o chorym pomysle czlowieka co najmniej
pod wplywem alkoholu :))))

Pozdrawiam
Michal Krzysztofowicz

PS. Podalem tyle adresow, bo do konca grudnia nie ma co sobie zalowac :)))

---
Internet dla Szkol	ul. Hoza 69, Warszawa, POLSKA
Michal Krzysztofowicz	IdS Staff and SysAdm of titan.waw.ids.edu.pl
Email 			mike_at_waw.ids.edu.pl
Home Page		http://titan.waw.ids.edu.pl/mike/