Re: Protest w sprawie cennika NASK

Autor: Tomasz Wawrzko (wawrzko_at_geralt.fs-samba.com.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 20:18:33 MET

>Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
>: W zwiazku z wprowadzaniem przez NASK (Naukowa i Akademicka Siec
>: Komputerowa) z dn. 1.01.96 nowego cennika dostepu do Internetu,
>: Stowarzyszenie Polska Spolecznosc Internetu przedstawia swoje
>: stanowisko w dokumencie dostepnym przez WWW jako:
>: http://www.cto.us.edu.pl/cennik.nask/psicennik.html
>: Tresc cennika jest dostepna do wgladu:
>: http://www.cto.us.edu.pl/cennik.nask/cennik.nask.html
>
>Odpowiednie dokumenty i odwolania do innych umiescilismy takze pod adresem
> http://www.ict.pwr.wroc.pl/local/nask-pl.html (iso 8859-2)
> [...]

Na naszym serwerze tez to mozna znalezc,

http://www.fs-samba.com.pl

I musze powiedziec, ze jakkolwiek wczesniej wahalem sie przed przystapieniem
do PSI to sytuacja, ktora zafundowal nam NASK nie daje mi prawa wyboru
bycia bezstronnym obserwatorem.....

Drodzy Panstwo,
jezeli rozwoj cywilizacyjny ( w tym dobrym znaczeniu) nie
ma ulec w Polsce przekresleniu to najpierw we wspolnym protescie trzeba dac
wyraz naszego stosunku do decyzji, ktore poprzez swoje ograniczenie myslowe
moze spowodowac katastrofalne skutki w tym rozwoju ( az chce sie tu porownac
pomysly zarzadzajacych NASK-iem z wielkimi inzynierami dusz zza bliskiej granicy)
- co sie praktycznie dokonuje.....
ale rowniez warto sie zastanowic jak ten problem rozwiazac. Nie ma drog bez
wyjscia - sa tylko indolenci coraz bardziej okopujacy sie wokolo swoich
pomyslow.

Mozna to zrobic wspolnie albo dalej tworzyc beze.

Tomasz

        AAA A G E N C J A M W
      A AAA T o m a s z W a w r z k o INTERNET SERVER
     A AAA geralt.fs-samba.com.pl
    A AAA MMM MMMM WWWW WW WWW
   A AA AAA MMM MMM WW WWW W 80-244 GDANSK
  A AAA M MM M MM WW W WW W ul.Grunwaldzka 102
 A AAA M MM MM WWW WW W TEL. (058) 41-61-29
AAA AAAAA MMM M MMM WW WWW e-mail wawrzko_at_fs-samba.com.pl