Re: Moje stanowisko w sprawie cennika NASK

Autor: Miroslaw Baran (Jubal_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 12:51:21 MET

PT Robert Kolaczynski (rkolaczy_at_ipe.pw.edu.pl):
: Artur Jaroszek (artur_at_mimuw.edu.pl) wrote:
: > Nie , nie napisze co mysle .....
: > i tak wszyscy wiecie :-))))))))))))
: > A.

: A ja napisze
: Czy ktos sie juz zorientowal w cenach tam-tamow w Kongo ?

: rawes

 A moze sa juz producenci taniej sygnalizacji dymnej? Ode mnie z dachu
 bloku mozna by nadawac, ale czy jest ktos kto robilby routing?
 Trzeba sie tez zastanowic nad organizacja list dyskusyjnych... moga
 grozic pozarem...

 pozdrowienia ponure, Jubal
 (na dodatek mam konto na prawach goscia, pewnie mi zabiora:()

--
     / / mailto: ind55_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl -- jubal_at_la.ists.pwr.wroc.pl
\\  / /  Miroslaw Baran,    | "And no one knows where the night is going