Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 14:16:09 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: pse.pl to Polskie sieci Energetyczne?

Elektroenergetyczne, ale zasadniczo masz racje.

: to sie nie zastanawiaj czy to tanio czy drogo, ale za ile mozecie
: udostepnic lacza z tych swiatlowodow, co sa w przewodach...

Z technicznego punktu widzenia udostepnialne sa nawet juz podzielone
kanaly (np. 64Kbit), i to wszystko juz dziala (sam korzystam na codzien).
Ale... Zapewne orientujesz sie, co zaraz powiem: przy skali wielkosci
mojej firmy opinia moja jako badz co badz pracownika technicznego ma
zerowe znaczenie, zas proces podejmowania decyzji ma czas praktycznie
bardziej przeliczalny niz skonczony.
Co nie zmienia faktu, ze jak tak sobie siedze o 10 metrow od zakonczen
kilku _nieuzywanych_ kanalow 2Mbit (i wiecej) do roznych miast w Polsce,
to robi mi sie smutno, glupio i ogolnie nieciekawie (nie wspominajac
nawet o tym, ze pewnie oberwe niebawem od wielu osob za postawe mojej
firmy).

--
	Leszek.