Publikacja glosowan sejmu/senatu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 19:50:26 MET

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Nie wiem wprawdzie, czy to jest prawnie mozliwe ale dalbym na msze
>aby bylo.
[..]
>walczyc zamiast z niego zdzierac. Nie mysle tlko o NASK, przede
>wszystkim TP SA.
>
>Obawiam sie jednak ze skomuszony Sejm bedzie bronil matolkow jak
>socjalizmu :-((((((
>
>--
>Jacek Piskozub
> Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland
> mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
> http://www.iopan.gda.pl/jacek.html

czesc Jacek :) ostatnio sie na mnie wkurzyles, ale nic nie szkodzi.

co do skomuszonego sejmu/senatu/prezydenta......
zaproponowalem na pl.soc.polityka , zeby utworzyc grupe gdzie by byly
publikowane wyniki glosowan i projekty ustaw glosowanych w sejmie/senacie.
mysle ze cos takiego jest mozliwe. w koncu wszystko drukuja na komputerach,
wiec nie widze przeszkod zeby w formie ascii puszczali toto na newsy
(w koncu to jest niby osiagalne dla kazdego, poza slusznymi wyjatkami).

czy ty, albo ktokolwiek wie jak wymusic publikacje wynikow glosowan
w internecie ? na http://urm.gov.pl nic takiego nie znalazlem.

pozdrawiam, czekam na odzew i sugestie kogo trzeba pociagnac za uszy :)

--
                          oOOo