Re: Alternatywa do nowego cennika NASK

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 16:37:36 MET

Jacek A. Ponarski wrote:

> W nawiazaniu do ogloszonego przez NASK nowego cennika obowiazujacego od
> 1 stycznia 1996 na uslugi zwiazane z korzystaniem z Internetu jestesmy
> zainteresowani uruchomieniem bezposredniego nowego polaczenia (lub
> polaczen) potencjalnych urzytkownikow Internetu z Polski z reszta swiata
> przy:
>
> 1) znacznej roznicy oplat za uslugi, na korzysc urzytkownika
> 2) poprawie polaczen

Nie wiem wprawdzie, czy to jest prawnie mozliwe ale dalbym na msze
aby bylo.

To by nauczylo tych matolkow co to jest klient ize trzeba o niego
walczyc zamiast z niego zdzierac. Nie mysle tlko o NASK, przede
wszystkim TP SA.

Obawiam sie jednak ze skomuszony Sejm bedzie bronil matolkow jak
socjalizmu :-((((((

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland