Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Janusz Zamecki (janusz_at_paola.wroc.apk.net)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 12:24:07 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Ireneusz Neska napisal(-a) :
: > > PS2. Dziwie sie Irku, ze nie uwazasz tych cen za wygorowane.
: >
: > Ja tego nie powiedzialem, ale te ceny sa uzasadnione ekonomicznie. Przy
: > nizszych cenach nie stac nas by bylo nawet na utrzymanie laczy. To lacza
: > dzierzawione od TPSA sa takie DROGIE i my MUSIMY za nie zaplacic.
: >

: Czy TPSA tez kaze placic NASKowi w zaleznosci od ilosci wysylanych pakietow?

: --

: Pozdrowienia,
: Wojtek

: [wojtekp_at_tch.waw.pl]

Z tego co wiem, oplata dla TPSA za lacze dzierzawione zalezy od PRZEPUSTOWOSCI,
a nie od pakietow (chociaz w Polpaku jest inaczej).

Sadze, ze nowy cennik NASK zostal wprowadzony po to, aby zniesc oplacalnosc
rozmow przez Internet z zagranica. ;-))

        Janusz