Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 17:51:16 MET

Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl) wrote:

: > Uwaga: to tylko za przekopiowanie plikow:
: > > Oplata instalacyjna 100.-

: Oczywiscie tak. Za skopiowanie zbiorow.

Ty tak powaznie, czy po prostu wcielo smiley'a?

: np. ATM w Warszawie (kopia z cennika umieszczonego na serwerze WWW):
[...]
: Polbox (rowniez kopia cennika umieszczonego na WWW):

Ale to sa ceny provider'ow _z_definicji_ komercyjnych.

Ja rozumiem, ze mojej firmie dosc obojetne jest, czy zaplacimy NASK'owi
N czy 4*N baniek kwartalnie/miesiecznie. Niestety rozumiem rowniez, ze
sa organizacje/instytucje, ktorych na to nie bedzie stac - bo nie sa
powolane do zarabiania pieniedzy, i dlatego nigdy nie narzekalem, ze
.edu.pl ma Internet "za darmo", czyli de facto z moich podatkow.
Zastanawiam sie tylko, co bys powiedzial, gdybys mial w domu ogrzewanie
na prad, a moja firma od stycznia podnioslaby ceny i zlikwidowala
pojecie "drugiej taryfy" itd...

--
	Leszek.