Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 12:13:10 MET

> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>

Po pierwsze, nowy cennik NASK to skandal. Nie tak dawno na I konferencji IwP
wszyscy gremialnie skrytykowali propozycje Hofmokla megabajt za zlotowke, a
tu w chwile pozniej z jawnym lekcewazeniem uzytkownikow sie to wprowadza. To
jest bezczelnosc. Macku, co do tego oswiadczenia PSI to powinniscie na
konferencji solidnie Hofmokla przyprzec do muru.

> a moze np. ktos wpadnie na pomysl,
> zeby robic internet bez nask? bo wlasciwie nie wiem czemu utarlo sie, ze
> internet=nask...
Pewien czlowiek, ktory jest klientem Telbanku w Gdansku napisal mi, ze
Telbank juz stawia wlasne lacza do swiata, podobno od stycznia maja ruszyc.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl